Marketing Communication Strategy of the Youth and Sports Tourism Office in Promoting Muaro Jambi Temple
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Aditya, W. R., & Lubis, E. E. (2017). Strategi Komunikasi Pemasaran (Studi Pada Event Tupperware Home Party Dalam Menjaga Loyalitas Konsumen PT. Riau Cahaya Utami di Kota Pekanbaru). Riau University.
Asri, I. (2022). Strategi Komunikasi Organisasi Dalam Membangun Semangat Kerja Pegawai Pusdiklat Tenaga Administasi Kemennterian Agama RI. Ikon--Jurnal Ilmiah Ilmu Komunikasi, 27(3), 267–285.
Chrismardani, Y. (2014). Komunikasi pemasaran terpadu: implementasi untuk UMKM. Neo-Bis, 8(2), 179–189.
Dahmiri, Fitriaty, Asyhadi, Sadzali, A. M., Fazri, A., & Musnaini, M. M. (2023). Candi Muaro Jambi.
Fahruddin, Z. A., & Prayudha, H. H. (2023). Strategi Komunikasi Dalam Meningkatkan Reputasi Universitas Muhammadiyah Malang. Jurnal Ilmu Komputer Dan Sistem Informasi (JIKOMSI), 6(2), 55–63.
Ikadiyan, N., Suryatna, U., & Luthfie, M. (2016). STRATEGI KOMUNIKASI PEMASARAN MGSTV DALAM MENINGKATKAN SEGMENTASI PEMIRSA. JURNAL KOMUNIKATIO, 2(2).
Kurnianti, A. W. (2018). Strategi komunikasi pemasaran digital sebagai penggerak desa wisata kabupaten wonosobo provinsi jawa tengah. Jurnal Riset Komunikasi, 1(1), 180–190.
Maudyakasih, P. Y., & Nuraeni, R. (2019). Strategi Komunikasi Dinas Pemuda, Olahraga, Kebudayaan Dan Pariwisata Dalam Meningkatkan Pariwisata Di Kabupaten Banyumas. Scriptura, 8(1), 14. https://doi.org/10.9744/scriptura.8.1.14-21
Meilania, M., & Febrianti, H. (2019). Pelestarian Candi Muaro Jambi Sebagai Benda Cagar Budaya Dan Pariwisata Di Provinsi Jambi. Journal V-Tech (Vision Technology), 2(1), 99–109. https://doi.org/10.35141/jvt.v2i1.509
Meilisa, V. F., & Firdaus, M. (2018). Strategi komunikasi dinas pariwisata, kepemudaan dan olahraga, dan kebudayaan kabupaten indragiri hilir dalam menarik minat pengunjung objek wisata pantai solop. Riau University.
Nur’aini, R. D. (2020). Penerapan metode studi kasus YIN dalam penelitian arsitektur dan perilaku. INERSIA Lnformasi Dan Ekspose Hasil Riset Teknik Sipil Dan Arsitektur, 16(1), 92–104.
Suryanti, S. (2020). An Analysis of Representative Speech Acts in" The Daily Talk Show": Pragmatics Approach. Prodi Sastra Inggris.
DOI: https://doi.org/10.24815/jimps.v9i1.29400
Refbacks
- There are currently no refbacks.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
JIMPS: Jurnal Ilmiah Mahasiswa Pendidikan Sejarah indexed by
___________________________________________________________
JIMPS: Jurnal Ilmiah Mahasiswa Pendidikan Sejarah
E-ISSN 2614-3658
P-ISSN 2964-7231
Published by History Education Department, Faculty of Teacher Training and Education, Universitas Syiah Kuala in collaboration with "Perkumpulan Prodi Pendidikan Sejarah Se- Indonesia"
W :https://jim.unsyiah.ac.id/sejarah
E : jimsejarah@usk.ac.id
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0